Tuesday, January 6, 2009

lama tak update blog ni

hmmm its been along time....
malas la nak tulis bahasa omputih
melayu lak
hmmm 28 haribulan ni ada pertandingan debat asthar
risau aku
aku target tinggi untuk debat ni memandangkan pertandingan ni merupakan pertandingan ke empat aku
dan sebagai junior debat yang paling berpengalaman seharusnya aku dapat tempat yang lebih baik
tapi masalanya apabila aku hanya memberikan komitmen tetapi ahli pasukan aku tidak....


asal manusia suka mengutuk dan mengata orang lain......
mgkin dah manusia ni spesis makhluk yang macam tu kan
aku pon dok pikir je
life should be better if human being just stop badmouthing others
hmmm
hmmm
tu antara sebab aku malas nak g berdebat
tapi aku dah kemaruk ngn thrill debat
otak berfikir laju
tekanan yang tinggi
mmg best
haha
tapi budak2 debat ni
ader perangai suka badmouth org
teringin aku nak hempuk2 je
aku ni jenis panas baran
hmmmm
tape la
nak kutuk2 tu
kutuk laaaa
lgpon aku dah selalu kena kutuk
mgkin takdir org mcm aku untuk jadi bahan kutukan org lain

2 comments:

diniyzakwan said...

nice blog, so political lah lu bro, haha bagus2.

zan-get-sue[change_the_world] said...

haha sikit2 jer


ShoutMix chat widget