Saturday, December 4, 2010

hadoi dikenekan cik liana....kene wat tag ni

pertame2 sekali saye mahu menyalahkan along saye a.k.a liana johari yang secare liciknye mmbuatkan saye mmbace blognye lantas terpakse buat tag ni.


R.U.L.E
"Once you have been tagged,you are supposed to write a note with 25 random,things,facts or goal about you.at the end,choose 25 people to be tagged.you have to tagged the person who tagged you.if i tag you,its because i want to know more about you."

ps. AKU MALAS LA NAK TAG2 ORANG...SO SAPE2 RAJIN BUAT LA EK.

1. name aku mohd nurshaffiq b. mohd khairi, umo 22...lahir kat hospital besar alor star dan tggal kat kota sarang semut.

2. aku ni anak sulung dari 2 beradik, lagi sorang adik aku lah.

3. sekarang aku tgh blajar kat UNITEN amek IT majoring in graphics lah ( aku ni biase2 je x pandai macam budak2 skolah aku yang lain)

4. aku start sekolah rendah kat SKBL( sekolah kebangsaan buluh lima) sbb rumah aku selang 3 buah rumah je dari sekolah tu

5. aku abes je SKBL aku masuk sekolah tengah bendang yang ramai budak kerek manjang....5 tahun aku kat situ, dan malas nak cite bnyak sbb aku sendirik x suke sekolah tu.

6.aku nyer SPM x best la.....terus je aku masuk SMKP amek form 6 in science...huhuhu susah beb form 6...haihz

7.abes form 6 aku masuk le uniten TERCHENTA ni.

1-7 saje je aku buat biodata aku

8. aku minat sangat dengan debat...hahaha pelik kan? tapi mmg dari dulu aku suke bercakap...dan aku suke amek kesah bnde2 politik n everything, hal2 dunia yang dulu2 pon aku tau....hahaha tapi tak de la sampai tahap bank data atau database ke hape ke hakhakhak

9. aku suke facebook dah macam hobi aku dah hari2 online ahahaha

10. kat uniten ni aku suke lepak ngn mmber2 akulah.....kalau diorg x de bosan dowh idop aku

11. aku minat fotografi

12. aku kat uniten ni makin lame makin gemok.....nak g gym malas AHAHAHAHHA maybe nak try jusmate 5 plak kot kehkehkeh nak kayekan dr rozmey

13. aku ni agak baran orangnye...dan ade ego yang agak kuat la...tapi aku tgh cube improve diri aku dan cube jadik lagi baik

14. aku cukup suke break dance n skrg kalu ade mase aku akan menari sorang2 ahahaha

15. aku suke berkawan tapi orang tak suke berkawan dengan aku kehkehkeh.....maybe sbb aku nyer perangai kot...tapi alhamdulillah ade gak mmber yang sanggup stay with me through thick and thin

16. relationship? aku x de lagi.......haha tapi tak salah kot for me to believe that the one for me is still out there.........(notice to that someone if u r actually reading this be sure that i'm gonna get there very soon ahaha) well i'm a bit of a hopeless romantic i can assure u that. i actually really do believe in true love....maybe because i'm the type of guy who really does falls in love and not screw around.......haih~

17. rite now i'm concentrating in writing, tgh dok menulis cerite murder mystery harap2 dalam sebulan dua lagi aku boleh post kat sini huhuhu...aku rase kat malaysia ni TERLALU BNYAK NOVEL CINTA...aku x suke novel cinta, sbb bagi aku lah kan novel cinta ni too over the top dan kadang2 melampau.......dan aku suke bace bnde2 yang ade twist ending.

18. aku sangat2 suke tgk citer2 series amerika macam how i met your mother, chuck, castle dan burn notice ahaha dan kalau aku dah hooked aku akan folow citer tu betul.

19. aku SANGAT-SANGAT-SANGAT susah jatuh hati...tertarik tu ade lah...cume ade 2 orang je pompuan pernah buat aku jatuh hati ahaha......x nak cite sape

20. my family is my priority

21. aku suke kereta!!! terutama NISSAN GTR

22. aku suke gak martial arts

23. makan bnde2 baru pon antara hobi aku tapi aku cukup tak suke minum susu

24. aku ni jenis berani dan pantang dicabar la jugak ahahhaa

25. aku dulu suke plan my life...tapi memandangkan nothing ever went smoothly...aku skrg nak go with the flow je



hahaha penat nak memikir ape aku nak tulis pasal 25 things ni

0 comments:


ShoutMix chat widget